05 juli 2007

Sommarturné spikad.

Okej, senast måndag är det Göteborg som gäller med GAIS-TFF och systerbesök.
Sen Stockholm och Husby och dottern.
Efter det Uppsala och i tur och ordning vännerna C och A.
Hem senast söndag.
Vill dessutom få in några andra fikor med vänner och en ångtågsresa.
Och djurgårdslinjen.
Och nån konstutställning.
Ska börja läsa en Stephen Frears.
Av sommarprogrammen är Mark Levengood bäst hittills, men så är jag ju svag både för det muminsvenska och för normbrytare.
Kanske ska ta med dottern till Helsingforrrsss, ändå.
En fika på Fazer funkar alltid (jag börjar bli en jävel på att hitta alkoholfria alternativ).

4 kommentarer:

Anonym sa...

åhhh! vilken underbar bild på dig o killarna! seriöst alltså! det är exakt så jag tänker mig familjen vilse.

Anders sa...

Haha, det är tur att jag vet att du tycker om mig. Kram i pissvädret. Förresten är jag grymt imponerad av att du minns vad jag hade för kläder en viss dag för tretton år sen.

Anonym sa...

som sagt - jag minns dig av en annan anledning än dina politiska åsikter. kram tillbaks.

Sara sa...

Oj, vad minstingarna har blivit stora! J's syskon på moderssidan har jag sett lite mer regelbundet men detta blev lite av en chock...

Minstebrodern minns jag som en tultande bebis och mellanbror är för alltid den lilla treåring som yrade omkring i sommarstugan i Ystad - pepparkaksbrun med mycket lite hår på huvudet *ler*

Tiden går fort, väldigt fort till och med!