03 januari 2008

Svenska hjärtan?

Helt plötsligt bubblar ilskan upp igen inom mig (och det drabbar fel person, äldstebror).
Någon som inte vill mig väl har makt att störa mina planer redan på tankeplanet. Någon annan som inte heller vill mig väl, eller i alla fall inte gör mig väl, har makt att få mig att inte våga bli kär igen.

Men det jag skulle skriva om var ju om jag skulle kunna passa in i ett svenska hjärtanområde, i en ny spännande koalition.
Svar: jag vet inte, men det vore väl fan om jag inte försökte.
Åh, jag behöver fundera!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låt inte dem som inte vill dig väl ha nåt inflytande och nån makt över dig! Det är inte helt enkelt, jag vet! Men man ska inte låta såna personer ha nån inverkan på ens liv! De förtjänar det inte!
Kom igen, tappa inte sugen nu!

Anders sa...

Sugen kom tillbaka. Life´s a rollercoaster...

Anonym sa...

Så bra! :)
Du, den låten har jag tagit till mig som signaturmelodin för mitt liv! ;)