08 november 2007

Pissliberaler, fuck you.

Ni är så coola i er övertygelse, eller hur?
Ni låter bloggdreven gå mot personer som inte delar er uppfattning att människokroppar och droger är precis samma jävla handelsvaror som godis och kläder. Vi är idioter, mongon, IQ-fiskmås och alla invektiv som tänkas kan.
Ni gör det i skydd av er anonymitet på nätet.
Det roliga är att jag känner några av er irl, som man säger, och så så jävla coola är ni inte öga mot öga.
Ni kan vara rätt rädda för verkligheten och för verkliga människor.
Det är kanske därför ni föredrar livet bakom den skyddande datorskärmen.
Teoretisera, ni. Jag lever i verkligheten.
För mig är människor inga handelsvaror.

Slå upp mitt telefonnummer och ring och hota.
Det har ni ju gjort förr.
Eller var det nazister eller nån störd grottmänniska till pojkvän/äkta make?
Skillnaden kan vara hårfin.

040-18 54 74. Be my guest.

2 kommentarer:

Anonym sa...

*ler*
du e för go du!

andromeda

nitram sa...

bra,, dessa androgyna brösthårsrakande birkenstocksbärande moralrelativister är ena tragiska stackare. Kan inte tänka mig att en sådan bedriver hot, kanske hor dock. Likheten mellan en kvinna i manlig (nåja) kropp och en typisk liberal är slående.