02 november 2007

Inte någon fin människa.

Jag lovar:

1. att inte snacka skit om exet inför hennes barn.

2. att aldrig mer be henne om en tjänst.

3. att försöka möta ont med gott.

Min blogg skulle från början bli en sån tjusig blogg där man skilde privat från personligt, men det funkar inte för mig. Allt hänger ihop och bildar en helhet, som klichén säger. Och jag är inte den fina människa jag ville jag vore.
Därför vill jag idag kräkas på mina yngsta barns mamma, som är så uppfylld av sina egna önskemål och sin tuffa ledarstil att några små människor liksom glöms på vägen. Om man säger så.
Jag får festa med Emsan någon annan gång.
Och vi får boka in en infodate snart.
Och, nej, där är det inte vaniljté utan helt andra smaker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att möta ont med gott kanske inte ger några omedelbara resultat, men man mår avsevärt mycket bättre när man ser sig själv i spegeln...

(om man är elak, kan man också kalla det att frottera sig i självgodhet, men det behöver man inte vara. Strävan efter rättrådighet, eller godhet låter [och känns] bättre...)

Anonym sa...

Mig veterligen så brukar det faktiskt vara vaniljte även här... Fast kanske inte the fancy shit som du vant dig vid ;)

Ta med ungarna på festen vettja! Bara titta in en sväng åtminstone. :)