01 november 2005

Det bara snurrar

Igår och idag har det bara snurrat runt. Skulle sätta mig ner och planera, men gick ut i barngruppen istället och överlät planeringstiden till min kollega. Jag som alltid sagt att jag kan hantera stress och att jag inte kommer at bli utbränd på jobbet. men det är så mycket som tar på mig. Bråk med exet, en unge som mår skit, en annan som inte pallar med skolan och tråkigt på jobbet. Jag har flera var och ett tungt vägande skäl att tycka synd om mig. Och så klantar jag till det. Blir av med nycklar, papper och glömmer tider och platser, fast jag skriver upp mer än nånsin. men det är inte synd om mig; jag har det bra. Jag är älskad och i någon mån aktad. Det måste vara november. Mörker och kallt regn.

1 kommentar:

dixi sa...

Ja, du är synnerligen älskad!