02 november 2005

Fördelar med att gå hemma.

Jag har varit ledsen ända sen klockan tre, då jag gick hem från jobbet. Men, se på fan, nu börjar jag se fördelar med att få gå hemma (förutom det uppenbara i att få tillfälle att bli frisk).
Nummer ett är förstås mer tid med barnen.
Nummer två är att få sova längre på morgonen.
Nummer tre är att få lyssna på radion mer. Gärna P1, men också musik som t ex Madonnas nya eller James Blunt (ja, jag ääär en mes!).
Nummer fyra hade varit Sydsvenskan om jag inte glömt att betala prenumerationen, men tidningar finns ju på nätet.

Ja, det var väl det.

Att själv få välja när jag skall dricka kaffe och vad jag skall äta går väl också an.

Allt detta säger jag till mig själv, mest därför att jag har en sån oerhörd arbetsmoral och egentligen tycker att det är helt fel att leva på andra.

Inga kommentarer: