01 november 2005

Snygg dammsugare

Min nya dammsugare är snygg, men låter nåt helt förjävligt mycket.
Jag undrar också hur bra den suger, för det ligger kvar en hög med skit under den gröna byrån i hallen.
Eller så är det mina kassa gener som gör att jag inte lyckas få upp all skit från hallgolvet. Samma kassa gener som gör att jag förlägger nycklar och friskis & svettiskortet och så där. Det finns dom i min näehet som verkligen tycker att att jag borde utredas för detta. men de blir nog inte så. På något sätt måste man ju ändå ha respekt för sin personlighet, även om man naturligtvis vill träna bort vissa beteenden. Vad mer, jo, jag har blivit slightly dyslektisk på gamla dar. Bokstäver faller bort och interpuktionen är som hej kom och hjälp mig. Men det var ju inte svensklärare jag skulle bli, heller.

Nu sitter herr 14 på planet till England med mor och stepdad. Datorn brummar, men dammsugaren är avstängd. Den suger ju ändå inte upp all skit i hallen.

Inga kommentarer: