31 mars 2007

Tränarcomeback & extrapris på fleecetröjor.

Varken Kenneth eller Goran kom, så jag hoppade in och tog 5-6-åringarnas träning idag. Bollkontroll, skott, passningar, 2-2 och till sist match.
Jättekul, men inte så smart.
Jag var helt utschasad när jag lämnade hallen, som förresten är en fd spårvagnsverkstad.
Gick en liten sväng i solskenet.
På intersport var det extrapris på fleecetröjor.
Älskar att mingla på stan i solskenet, men kroppen ropade: hem, hem, så så fick det bli.
Alldeles utmattad.
Som belöning för jag en Budapestbakelse och en kopp kaffe.
Ikväll ska jag vara det ex jag vill vara och uppföra mig ordentligt på kalas.
Ska nog gå bra.
Huvudet bankar.
Alvedon, tack!
Men först, bakelse och kaffe.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Le, och det kommer gå bra.
Samma vid ev gliringar, le. Inga suckar eller menande blickar. Leee *tjôtar*
Och just det ja, ha det så trevligt med ;)

Anders sa...

"Things can only get better", som det står i visan. Har nära nog inget att förlora där.