08 mars 2007

Jag har blivit utamanad/tagen av hondjuret.
Regler:Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir "utmanade" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.
För att göra en kort historia lång, dårå.

1. Mina öron ser rätt så olika ut. Ett är lik mammas och ett pappas. (Det ÄR sant).
2. Jag kan härma ett antal svenska dialekter ganska bra.
3. Innan jag flyttade från Göteborg hade jag aldrig varit i Feskekörka.
4. Jag var blond som barn.
5. Somnar ibland på bio, ofta på teatern och alltid på musikaler/operetter
6. Jag är den enda jag känner som inte läst da-vincikoden.

Skickar vidare till:

Zirie
Sofia
Em (om du orkar!)
grodan
Umeboshi
Helena
Sara

(hm, bara kvinnor...undrar om nån kommer att göra den.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

kanske är jag först? *s* har lämnat svar i min nya blogg ... (lång historia som jag inte orkar korta ner) ...

Anonym sa...

Jag är alltid en "sucker" för utmaningar :) Det kommer att finnas på bloggen inom en snar framtid (eller under dagen beroende på arbetsbelastning)!

Anonym sa...

givetvis, kommer under dagen. ha en fin helg!