20 januari 2009

Här återupptäcks inte.

Är det bara jag som iriterar mig på fritidsresors reklam om att återupptäcka den man blev förälskad i?
Förutom allt man kan säga (och har sagt här och här) om fritidsresor, så vill jag inte ha en syn som innebär att man tappar bort varandra och måste åka till slavbyggda strandhotell i Kao Lak för att bli tillsammans igen. Jag inbillar mig att alla sorters relationer byggs på och förvaltas hela tiden i stort och smått. Det kan inte köpas för pengar, inte ens av Lottie Knutsson. Eller i synnerhet inte av henne, kanske.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej det har jag inte tänkt på, däremot så retar mig Vings resereklam ngt enorom, den med alla ungarna som käkar glass överallt, iofs inte ngt farligt med det (förutom illbattingen som hoppar ner i poolen med glassen, där ska den väl INTE vara) men i slutet så har de en liten flicka med jetsetbrud-solglasögon, som slickar av ett finger vispgrädde från en jättesundae på ett typsikt vuxet förförarvis, med lite extra målade läppar och kinder... DET får mig må ännu mer illa... :(