18 juni 2009

Säsongsavslutning.

Politiksäsongen tog slut med att vi skickade Sveriges radikalaste miljöprogram på remiss. Det var växlande molnighet i stadshuset och på vägen hem pratade jag taktik och strategi med Karolina, som är vår nästa stora gröna stjärna om jag får bestämma. Sen var det verkligen slut och semestern började med tåg och skönlitteratur. Ungarna har packat för lite och jag för mycket. Mitt priokort har blivit grått så SJ måste srvera mig gratis kaffe. Det regnar i örebro och jag läser en dansk deckare medan ungarna bygger koja med sin kusin Johan. Idag ska vi på studiebesök i skogen utanför Hällefors och på lördag- äntligen: Bohuslän, havet och vindarna. jag kommer att skölja av ett helt års damm från sammanträdeshandlingar och Rosengårds betong i Skagerack. Vi hörs.

1 kommentar:

Helene sa...

Karolina är toppen. Minns när jag anställde henne som vikarie på Grön Ungdom. Min bästa rekrytering!