01 april 2008

Man får välja.

Mitt ex har sedan vi separerade med varierande metoder motarbetat mitt och barnens liv. Hon har brutit ingångna avtal, vägrat byta helger, undanhållit mängder med information, förtalat mig inför vänner, bekanta, skolpersonal, socialtjänst och säkert ännu mer som jag glömmer i all hast (och somligt som jag inte vill skriva här). Det har sedan i juni -05 varit en ständig kamp från min sida att inte förlora den lilla tid jag har med barnen.
Om man vet NÅGOT om vad mitt kära ex gjort för att förhindra en rimlig relation mellan mig och mina barn och ändå väljer att umgås med henne, då har man antagligen valt bort mig. Avbokar man dessutom umgänge med mig för att umgås med henne, så är det definitivt kört. Man får välja. Så tammefan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter vettigt.