10 april 2008

Neil och min vän.

Neil Young förgyller min sena onsdagskväll. Han och vänner på nätet, liksom. Som hon som jag träffade en enda ynka gång och spenderade en aspackad natt med i en stad långt härifrån. Där kunde det ju slutat, men sådär i förbigående bytte vi mailadresser och nu ses vi på msn nästan varje dag. Nån gång i verkliga livet med, såklart. Vi delar stort och snått och ofta väldigt detaljerat. Hon går inte heller alltid den enklaste vägen, vilket får mig att tänka på M, som kallade mig vrakens vän och sånt där. Haha. Jag är mina vänners vän, men dom som går en straight and narrow väg intresserar mig helt enkelt inte. Det ska hända lite i människors liv, liksom. Nu byter jag ut kaffet mot tandborsten. Men min vän och jag fortsätter konversationen. Och Neil fortsätter att sjunga. Be on my side, or be om your side. Liksom.

Inga kommentarer: