17 april 2008

Lite bra ändå.

Och nu viker jag tvätt och lyssnar på Martha Wainwrights röst och minstebrors snusningar. Jag vet att jag igår skrev om att vara glad åt det jag har, fast jag idag spyr över det jag saknar. Men det var sant bägge inläggen.
Det ryms en mångfald, typ dårå. I morgon kommer mellanbror och tekniska nämndens handlingar. Och emsans och mina barnhelger är äntligen synkade så att vi kan hitta på saker med barn tillsammans. Vill göra en kör på jobbet med sångglada barn och braa kollegan Annika, som jag också har genusprojektet med. Ja...det blir kanske lite bra ändå...eller mycket.

1 kommentar:

AnnaX sa...

Life, eller hur.
Upp och ner.
Själv ska jag hänga tvätt ;-)... och försöka nypa fast en hyfsat god humörsvängning också, och hoppas att den kan hänga där och dingla en stund extra.
Det är väl ungefär vad man kan göra, antar jag.
Vik väl!