06 april 2008

Ja, solen sken i alla fall.

Det var tydligen en högriskmatch på lilla Vångavallen idag.
Ett polisuppbåd stort som om Sverigedemokraterna skulle demonstrera på Möllevångstorget, eller så.
Overkill som bara muckar gräl.
Hästar, västar och visir.
Det är..eh, TRELLEBORG, liksom.
Solen sken. Minstebror gick i egna funderingar och frågade om jag visste hur de onda och goda i Sagan om ringen luktar.. Jag tror dom goda luktar äckligt och dom onda luktar gott, var hans analys. Jag tror ingenting om det.
Ibland står tom jag tystad.
Det går anmärkningsvärt bra att vara i närheten av berusade personer. Inga härda känslor, inga fördömande blickar, ingenting. jag är lite nöjd med mig själv där. Visst kommer suget, men det är inte svårt att stå emot.

Min kvällsfika tog en regncheck (indeed she did), så jag landar nog lite hos emsepemsan istället.
Vi har kanske lite uppdateringar att göra.

2 kommentarer:

AnnaX sa...

Men vilken härlig luktfundering! Skön liten kille du har.

Anders sa...

Ja, han är härlig. Filosofen i familjem, och det ligger inte ett spår av ironi i det. jag är glad att han är sån.