11 juni 2006

Vänner, en helg i hetta.

Vänner är det jag försummat och saknat, när jag pendlat till Floda varannan helg och vänner är vad jag odlar nu.
På lördagen kom några boys hit och kollade på fotbollen, åt chili och gick ut sen och i fredags var det kallis och idag satt jag och fikade med en mycket föredetta kärlek några timmar.
Vi fnissade åt att jag var tvungen att gå innan hennes barn kom hem, som om det varkligen var nåt mellan oss.
Men det är ju inte det.
Mer än ett litet romantiskt minne; en sagolik kväll på en kulle vid Malmös underbara strand, en ljum sommarkväll då och ett lite tråkigt men nödvändigt slut en kort tid senare.
Nu, ett antal korsade broar senare, så har vi en del att snacka om, faktiskt och inga hårda känslor alls, tvärtom, really.

En efter en besannas mina farhågor; det som jag trodde men slog bort som nojor. Och jag blir besviken som fan. En baksida med att vara analytisk och sensibel är att man ser det komma. Det finns verkligen gåvor man inte vill ha.

Hett, hett, hett och jag bara älskar det.

Kim från start!

Inga kommentarer: