15 juni 2006

Skolavslutning.

Beredde mig på en fajt, men fick bli glatt överraskad, faktiskt.
Alla drog åt samma håll och tack A. för att du är ett sånt bra ex att samarbeta med!
Sen var det skolasvlutning och kinarestaurang.
Vädret, just så vackert som man har anledning att hoppas på.
Och lillebror fick följa med fast det inte ens börjats med nån skola där. Servitören var trevlig och pratade om fotboll och vädret, så som man gör. Frågade i tur och ordning pojkarna om vad som varit roligast under året. För fjortisen var det roligaste när han klättrade i träd på lägerskolan,
för mellisen att man hade mer aktiviteter i skolan (?)
och för minstingen showen dom satte upp i maj.
Och farsan då?
Två grejer, delad etta; att jag blev frisk och att jag träffade grodan. Delvis hänger det ihop och säkert hade jag blivit frisk även utan henne, men med var fan så mycket roligare.
No matter what som är eller blir eller så.
Fast det sa jag inte till pojkarna.
Det bär jag här inne.

Å, nu kan sommaren börja!

1 kommentar:

MissParker sa...

Låter som en härlig avslutning!

Ja sommaren kan sannerligen börja! :)