03 juni 2006

På eller av, köra eller åka med?

Har missat så mycket och så många, därför att jag inte varit aktiv och på.
I min tidiga ungdom kunde jag sittta och vänta på att nån skulle se mig och trolla med mig till nåt slags paradis.
Nu känns det som om saker glider ifrån mig för att jag är sådär aktiv och på som jag önskade innan. Nu är jag ganska bra på att säga vad jag tycker, ta risker och chanser....men jag får mest stryk av det, känns det som. Läser i en bok att jag borde lära mig att bara stänga av ibland. Att gå in i mig själv emellanåt. Tycker nog att jag gör det, men det jag gör är kanske nåt helt annat och fel.
Vill ha balans, fan...

Nu tassar en femåring upp och en åttaåring ligger redan och softar i min dubbelsäng.

Vad sägs om lite här och nu?

Vad sägs om lite svar.

Inga kommentarer: