13 januari 2006

slöar rödögd

En sån här dag skulle jag inte sitta rödögd i halvdunkel och slöa vid datorn. Just vid denna tid skulle jag vara någon helt annanstans och på ett helt annat sätt. Så var planen, men det är ju själavklart att planerna spricker. Varje gång jag tycker synd om mig får jag ett sting av dåligt samvete. Vem är jag att tycka attjag har det taskigt?
Några av de allra närmaste nära och kära har ju varit med om så mycket mer, lider så här och nu, sörjer, hoppas, vill.

Valberedningens förslag kom idag. Väntar med att kommentera.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men kom hit då, så ska jag klia dig på ryggen.

Anders sa...

Det är nog inte just det jag behöver. Men tack ändå!

Anders Wallner sa...

Även jag väntar med att kommentera valberedningens förslag. Jag har inte ens kommenterat att jag väntar med att kommentera. Förrän nu.

Anders sa...

Wallner: så mycket kan jag ändå säga som att jag inte tänker göra mig patetisk i hopp om att vinna deras kärlek. Jag har haft min beskärda del och det fins andra fora.

Anders Wallner sa...

Idag kom region- och riksdagsvarianterna i brevlådan. Check it out.