24 januari 2006

Fan ta er!

Skrev i somras om det märkliga i att farsor som aldrig tagit ut en ynka vab-dag eller varit föräldraledig på semestern eller så, kommer och kräver varannan vecka med barnen så fort förhållandet ebbar ut. men ju mer jag lär känna kvinnor med spruckna förhållanden och barn, desto mer ser jag hur många farsor som förvandlas till gubben i lådan-pappor som tittar fram lite då och då när det kan passa att ha sitt lilla acessoar-barn i handen. Ett superbra raggningsknep, detta med barn också. En mogen man, som kan ta ansvar, jojomän.
Men bara när det är kul och när inget annat lockar mer.
Jag vill bara spy på er.
Ni gör skit för era ex som får slita häcken av sig och stå där med ovissheten, ni lämnar era ungar i sorg och saknad och ni gör skit för mig också, eftersom jag som bara är en farsa som vem vem som helst, typ, antingen ställs på en pedistal som en annan Jesus eller misstänks för att innerst inne vara likadan "som alla andra".
Fan ta er, era idioter!

1 kommentar:

Miss Piggy sa...

Tack för de orden...
Önskar Xet kunde läsa det..