28 januari 2006

Ganska säker

Kan nog vara ganska säker på att dom som lär känna och gillar mig när jag är dep. kommer att gilla mig sen också. Jag är bättre när jag är frisk och frisk ska jag snart vara igen. Gillar man det jag visar upp nu, så gillar man förmodligen också mig när repertoaren är bredare.
Folk man lär känna via nätet, lär man känna inifrån och ut. Det första man vet om dom är vad som rör sig inne i skallen, hur dom formulerar sig och vilken slags humor och vilka intressen dom har. Folk man möter på andra sätt lär man mer känna utifrån och in. Det kan bli lite chockartat när man sen verkligen börjar snacka med varandra. Därmed inte sagt att det måste vara sämre. Men det är inte nödvändigtvis bättre heller. Bara olika.

Känner i benen att jag sprang igår. Mindre än fem månader till Göteborgsvarvet. Det kommer en vår. Fattar ni det?

3 kommentarer:

Miss Piggy sa...

Har inte funderat på det, så som du nu har gjort.. Men det stämmer ju! Kan det vara därför jag gillar kontakter över/via nätet?

MissParker sa...

Ah, jag tror minsann herrn gjort samma iakttagelser som jag, nätet är inte dumt inte!

Anders sa...

Jag har ju det, MissParker. Nätet är en förunderlig plats. Träffade snöbollen, förresten?