18 augusti 2010

Som att öppna locket på en dasstunna

Skulle SD vara ett parti som andra, bara lite mer kritiskt mot invandring?
Jo, kyss mig långsamt i röven.
Sen jag skrev bloggposten igår om mina minnen av Sten Andersson, så har min blogg fyllts av kommentarer. Några har jag publicerat, men de flesta sparar jag för privat bruk. Dessa handlar om vad som borde hända mig, mina anhöriga, om hur miljöpartister i allmänhet är och det anspelas på sexuell läggning och även rena hot förekommer. Det intressanta är att jag skrivit kritiskt om många partier och politiker, men det är bara när det handlar om Sverigedemokraterna som jag behöver moderera. Och nästan alla SD-sympaisörer skriver anomymt. Jag har tidigare beskrivt sverigedemokrater som korkade bonddrängar och obildade puckon. Men det är värre än så, dom är demokratins dödgrävare som försöker hota såna som mig till tystnad.

3 kommentarer:

cruella sa...

Mycket dystert. Det vore ju roligt om ens fördomar komme på skam men icke.

Courage!

Förresten kanske du och alla som råkar ut för detta skulle vidarebefordra dessa demokratins skönsjungande röster till mer officiella företrädare för partiet.

Anonym sa...

Ja oj vad konstigt att SD:s sympatisörer skriver anonymt! AFA och andra motbjudande instanser som tar sig rätten att tillgripa våld då man "anser att meningsmotståndare förtjänar det" jobbar ju minst sagt tätt inpå sådana som dig. Så vi som inte har vår försörjning kopplade till massinvandringen och tycker att dito kostar mer än den smakar, vi gör nog bäst i att kritisera vansinnet anonymt. Vidare är det ju så att den solklara majoriteten som röstar SD bara är vanligt folk som tycker att daltet med muslimerna har gått för långt. När du, ditt parti och resten av etablissemanget börjar behandla muslimer som vuxna människor och inte som bortskämda barn vars önskemål hela tiden ska tillgodoses, då behövs inte SD längre.

Anders sa...

Om AFA har jag skrivit bl a här:http://parkensljus.blogspot.com/2009/12/ta-avstand-fran-valdet.html och här:http://parkensljus.blogspot.com/2009/08/medelklasspojkar-pa-safari.html

Inga hyllningsrop, precis och inte nära mig på något sätt.
Ni är anonyma för att vi inte vågar stå för era åsikter offentligt, så enkelt är det. SD undergräver demokratin.