09 september 2006

hår och prylar

Ser ut som en överårig Johnny Rotten, med håret rakt ut från skallen..
Försökte skicka ett MMS, men min nya telefon ville inte veta av det.
Lika bra det kanske.
Solen skiner, brittsommaren kom ändå och mellisen skulle på kalas.
Valde själv ut present, slog in den och skrev.
Jag fick "bara" betala.
En klasskamrat var i affären samtidigt.
Morsan valde ut, slog in, skrev på kortet.
Varför?
Ungar kan!

Blev lite förälskad i min telefon.
jag skulle nog ha miljoner prylar om det bara fanns para till det.
En pc till fjortisen, en bärbar till moi, iPod, alles, tutti..

Så inkorrekt, jag vet.

Men lugn alla grönfundisar....mina pengar går till mat och resor.
have no fear.

musik: "Pretty vacant" - Sex pistols

3 kommentarer:

Zirie sa...

Sa du att morsan valde... jaja... Oliver har valt sedan den dag han kunde välja... Ibland går det bra trögt dock.
Han får en "summa" att handla för o ibland hittar han ngt snabbt, ibland tar det en timme. När vi handlade till MissParkers tjejer så plockades ALLT som han kunde tänka sig att ge dem ner i en kasse. När det var nog satte vi oss på golvet i affären o "pusslade" ihop så att pengarna räckte o paketen blev bra.

Å han lyckades få med allt utom en grej.

En annan fråga:

Barn kalas.... Hur mycket köper ni för? Alltså inte till närmsta vännernas barn utan till barnen på gatan/förskolan/skolan.


~Zirie - som älskar att köpa presenter.

MissParker sa...

Zirie: Här kommer jag och "lägger näsan i blöt". Max 50 spänn är väl en "oskriven lag" när det kommer till sådana presenter.

Anders sa...

Det varierar. Max en hundring, men d får det vara nåt speciellt