18 september 2010

Vem snor våra valsedlar?

Här på Värnhemmet kan man förtidsrösta inne på Entré. Bästa Mia som bevakat och kollat att våra valsedlar ligger på plats har efterhand upptäckt att våra valsedlar haft en tendens att försvinna lite väl snabbt. Nog för att vi hoppas att värnhemsborna är grönare än någonsin, men riktigt så bra som minskningen i högarna av valsedlar indikerar, går det nog inte. Någon snor våra valsedlar. Någon tycker att vi inte ska få samma chans som andra. Vilka som gör det kan vi inte riktigt veta. Men så mycket kan jag ju säga som att mitt inlägg efter Sten Anderssons (SD) död är det mest lästa inlägget på den här bloggen någonsin. Dessutom snodde SD-svinen en av mina bilder på nätet och la ut på en av sina bloggar (politiskt inkorrekt). Jag anklagar ingen, men ni kan ju göra matten själva, om man säger så. Till avdelningen sorglustiga inslag i valrörelsen hör dessutom detta. Oh, dear.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du får gärna kalla mig ett svin.

För det säger mer om din förmåga att debattera på ett vettigt sätt, än det säger om oss Sverigedemokrater. Så den bjuder vi gärna på.

Bjarne Kragh
SD Malmö

Anders sa...

Var det inte du som mitt i valrörelsen kom som rasse, så att FP fick trycka om alla valsedlar för 20 000 spänn? Jorå, du är rätt person att döma.

Roland Pettersson sa...

Även om inte Skånepartiet är mitt parti så tycker jag ändå att det är det mycket bättre att muslimerna röstar på Sp än på Socialdemokraterna.

Anonym sa...

Jag håller med Bjarne. Ett vettigare sätt att debattera är att skära in ett hakkors i sin egen panna!

Anders sa...

Stjäla mina upphovsrättsskyddade bilder, lägga ut dom på sin egen blogg och sen spamma min brevlåda är också bra debatteknik.