26 maj 2010

Lycklig.

Indeed, det är mycket nu. Jobb mellan 7.30 och 13.00 (bland annat odling och promenadupptäcksfärd med ett mycket speciellt barn), sen ett kort möte på de grönas kansli, sen möte på stadshuset mellan 14-17 och därefter exkursion med presidiet till Limnhamn och sen hem och ordna med tvätt och sen iväg till mellanbrors musikal och efter det hem och tvätt igen. Så.

Jag tycker att jag priviligierad.
Jag är lycklig i det liv jag valt.

Det är en ynnest att få vara med om barns utveckling och att påverka den här stan politiskt. Det är härligt att se sin unge på en scen och det är skönt att ha kläder nog för fem stora maskiner. Sen är det sommar också. Och på fredag får jag träffa Sara och nästa vecka min dotter.

Det var dagens budskap.

1 kommentar:

cruella sa...

När jag pustat och gnällt ur mig det värsta brukar jag landa i samma slutsats: Vilket liv man har!

:-)