15 april 2009

Millan L i farten igen.

När Sara är här eller jag hos henne blir det inte så mycket datorsittande. Vi liksom downshiftar vår nättillvaro och stuvar om i prioriteringarna. Men nu har nattåget fört iväg henne till den mellansvenska metropolen och jag sitter här medan äldstebror spelar den här låten. Jag vet inte vad jag gjort för fel med den pojken. Men något är det. Att det är något som heller inte stämmer med Camilla Lindberg har vi också fattat ett tag. Hon tycker säkert att hon är tuff som vågar skriva att vi fått en generation av mesiga män, men har man varit med ett tag så känner man igen en mediaapa när man ser den. Kanske ser hon saker som jag inte ser, men att småbarnspappor jobbar mest av alla och tycker att pengar är viktigare än tid med barnen kan inte ens Millan L ljuga bort. Haspla ur sig åsikter kan alla. Kanske FRA-lagen inte var så dum i alla fall?
I kommentarer och länkar upprepas påståendet att Gudrun Schyman tycker att män är talibaner. Men, nej, det har hon aldrig sagt. No, nej, never. Och alla som samarbetar med Pär ström borde förresten dödskallemärkas från all politisk debatt. Eller nåt.

Inga kommentarer: