03 oktober 2008

Vilse på Värnhem med fru.

Just dom två är inbjudna till galainvigningen på det här stället. Det ska bli trevligt att gå dit, rena rama skatteåterbäringen, men formuleringen känns otroligt pinsamt gammalmodig.
Jag trodde verkligen inte det var sant. Som om tiden stått stilla. Haha.
Inga dresscodes denna gången dock, det hade jag nästan förväntat mig.
S kommer inte att vara här då, så det blir äldstebror som får följa med (trots de incestuösa associationerna). Han är dock måttligt imponerad av sånt där, vilket är ett gott tecken.

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Jag förstår inte varför du är så motstridigt alla traditioner och allt gammeldags.
Jösses!

Anders sa...

Det vet jag inte om jag är. Men hetero/tvåsamhetsnormen är jag emot.

Cecilia sa...

genekelly
Det är ju så att det flesta bor ihop med någon eller har någon och de flesta killarna är straighta.
Det går inte att komma ifrån.