08 juni 2008

Mår otroligt bra.

Jag mår otroligt bra. Som fan, rent av. Det stör inte det minsta att något kallade min blogg för patetisk, pk och vad vad det mer...eh, motsägelsefull eller nåt. Allt kasst överskuggas av att livet är så snällt mot mig just nu och skickar högar av lycka åt mitt håll. Och exets förvirrade försök att skuldbelägga mig för det ena och det andra biter inte heller. Jag vet vad jag håller på med och jag vet att jag duger till både som förälder och annat. Mer då? Jo, skitsnack på jobbet slår nog mest tillbaka på dem som fäller de dunkla orden. Inget kan stoppa mig nu. Allting flyter.

6 kommentarer:

hondjuret sa...

"Högar av lycka åt ditt håll" För att citera tonårsextrasonen låter det "sjukt nice"!
=)

Anonym sa...

Men va?
Vem/vad har kallat din blogg för detta? Så fel. Så dumt. Så tråkigt.

Ja, ja, sådan är världen. Kul att du mår bra i alla fall, jag gläds med dig!!

Anders sa...

h: det har hänt lite med oss, du!

k: MaryT såklart, vem annars?

Anonym sa...

Mary T? Jag trodde faktiskt att ni var polers, men kanske inte då? Eller har det skurit sig? Ni är ju annars ganska lika på många sätt...
(Rakryggade, tydliga åsikter, välformulerade, intelligenta m.m)

Trist då, jag som gillar Mary T som fan. Det var oväntat.

Anders sa...

Vi var polare som snackade var och varannan dag på msn. Det var en trevlig tid. Nu tar hon varje tillfälle att hacka på mig och hon har några vapendragare som gärna hänger på. Det får jag leva med.

Anonym sa...

Fan vad tråkigt. Sånt är inte kul alls. Man ska aldrig hacka på någon annan, bättre att gå åt ett annat håll om man känner på det viset.
Men din blogg är inget av det nämnda, basåduvet.