15 juni 2008

Inget att skriva om.

Nästan 1700 bloggposter, mestadels i moll och vissa så ledsamma att det hugger till i bröstet när jag läser dom. Nu har jag inget att skriva om längre, skojar jag med S, men visst har jag det. Igår för precis ett år sedan, träffade jag för första gången en människa som betytt så oerhört mycket för mig. Hon är som en nödhamn när inget fungerar och när ingen anan fattat har jag åtminstone kunnat prata med Emelie om sakerna. Jag har inte haft många nära vänner i livet och jag tackar för varje dag det är möjligt, lite halvreligiöst, på ett sätt som hon skulle fnysa åt. Och för att vara tydlig så har vi inte varit mer erotiska än en förflugen kindpuss då och då (och det är ju fan att jag känner att jag behöver tillägga det). Nu finns också S i mitt liv, men hjärtat har som tur är obegränsat med plats.
Kan inte engagera mig värst i FRA-lagen, som alla andra bloggare tycks göra. jag är väl en gammal cyniker, men jag tror att myndigheterna kollar mig om dom vill, oavsett vad lagen säger. Jag är kanske inte så rädd om min integritet som jag borde, dårå. Kolla ni, liksom, hoppas ni hittar nåt spännande. Sonen spelar match idag på Rosengårds södra IP, mot MABI. Fortfarande undrar jag när en viss SD-blogg ska berätta för mig vilka förorter en svensk inte kan vistas i, utan att bli överfallen, som det påstås. Vi får väl se hur det blir.

Inga kommentarer: