11 februari 2008

Varningssignal.

Både i går och idag har jag varit sjukt känslosam (även med mina mått mätt).
Och på min gamla dator finns Eva Cassidy och det gör inte saken bättre.
Jag accepterar, men ser varningssignalen. Men oroa er inte, det är sån här jag är. Nåt är det som värker och sliter, men det kommer att visa sig vad.
Och jag är hellre känslosam och bölig än patetiskt manlig och stel.
Ska springa en runda och sen dricka té med emsan.
Vi har somligt att ta igen, låter det som.
Några av de trevligaste kvinnor jag känner i verkligheten eller här är såna som inte föredrar män som partners. Vad i all världen kan det betyda?
Snart måste jag ha klart för mig vilka prioriteringar jag gör inför budgetarbetet i nämnden. Fler träd, förre bilar och mer plats för människor. På riktigt. Snacka kan alla.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det kan betyda att de är de minst hotfulla rent känslomässigt.Jag önskar mig en bög.

Anders sa...

Jag vet inte. Kanhända är det också så att människor som vågat korsa gränser är mer intressanta än folk som lever enligt normerna. Jag behöver egentligen inget svar, det räcker med att jag tycker om dem jag tycker om.

Ulrika Good sa...

Hej Anders! Nu har jag förberett en bloggstafåettpinne åt dig.