16 februari 2008

Springer och sms:ar samtidigt.

Jag kan både springa och sms:a samtidigt. Det är inte illa. Varvet är långt borta där i maj och långt borta är också min toppform. Möter C vid biblioteket och vi uppdaterar oss och fikar bland slamriga ungar och lattemorsornas åbäken till vagnar. C är den jag borde blivit kär i i höstas och någon jag tycker mycket om. Vi är inte särskilt lika, men våra hjärtan drar åt samma håll på en del sätt ändå. Anders drar med mig på quiz och lättöl ute på Kirseberg. Det är en bra bit ner i folkdjupet och vi möter fyllon och sverigedemokrater. Också en del av verkligheten.

5 kommentarer:

Anonym sa...

"Fyllon och sverigedemokrater"? Försöker du dig på någon avancerad form av guilty by association här, eller?

Fjant.

Anders sa...

Jag berättade bara om vad jag såg på stället vi besökte. Skulle inte drömma om att anklaga majoriteten fyllon för att vara sverigedemokrater. För övrigt vet jag vem du är, "filip", så du kan lika gärna skriva ut ditt namn.

Em sa...

Du var inte på Baronessan?! Shit liksom. Ja, det var väl en social studie om något...

Anonym sa...

Nästa gång tar vi vinsten på quizen
anders

Anonym sa...

Hur kan du veta vem jag är? Filip är inte mitt riktiga namn.

Jag ber om ursäkt om du inte försökte smutskasta sd genom att kalla dem fyllon. Man blir paranoid efter ett tag... :-/