15 september 2007

Ska försöka

Ska försöka att undvika ironi i bloggen framöver.
Ska försöka visa att jag inte är så tråkig som bloggen kan ge sken av.
Däremot kommer jag att fortsätta skriva om puckoexet. Som idag. Inte fan samarbetar hon så att jag kan få chansen att ta minstebror till Legoland. Jag ska betala med en helg, såklart. Det är inte bara uppenbart att hon mer och mer kör kärnfamiljsspelet med sin nye, det är lika uppenbart att jag ska knuffas ut ur barnens liv.
Men helgen började bra. Fullt med folk ute på ställena och trevliga samtal och nyfikenhet.
Det väger upp förkylningen och huvudvärken.
Mellanbror tog en straff i matchen. Wow. Det är kanske målvakt han blir till sist.
Anna skriver det som behövs om vårdnadsbidrag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

bry dej inte det kommer fler tillfällen. gratta mellanbror

Anders sa...

Tack. Dina ord värmer.