20 juni 2007

Det blir kebab-midsommar.

Småungarna och jag var på parktur idag efter biblioteket.
Dom snackade, snackade och sen messade jag en vän och frågade om jag kunde få skänka bort dom, när orden gick över i handgripligheter.
Men, nej.
Minstebror badade i fontänen på GA torg, precis som jag gjorde på min svensexa.
Det hade hans mamma INTE tyckt om, kan jag säga.
Vi pratade om midsommar.
Och, nej dom vill inte dansa runt nån stång och, nej dom vill inte äta sill.
Men när det talades om kebab sken dom upp.
Så det får bli en kebabmidsommar i år.
Jag och dom.
Och läsk, såklart.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Underskatta aldrig de enklaste sakerna, det är en bra sak att komma ihåg :)

Här blir midsommar upptakten till fem veckors semester... fy f*n så skönt! Vila helspända nerver, umgås med barnen, knapra piller... håhå jaja :)

*kram*

Anonym sa...

åhh, vill också käka kebab på midsommar.

Anders sa...

U: Men älskade söta torkade plommon, VAR har du varit?
Jag har tom tagit bort din länk eftersom jag inte får in din kanal längre.Kan du inte mejla mig?

h: ja, jag läste om en familj en gång som gick på McD på julafton. Coolt..inget jag skulle göra, men man måste få välja sina egna vägar.