07 april 2007

Snygg och populär.

Stayfriends, som jag bara vägrar att länka till, påstår i ett mail att jag var den allra populäraste i min klass när jag gick i skolan. Antagligen ska jag därigenom lockas att öppna plånboken och betala för en eller annan tilläggstjänst, kan man föreställa sig.
Det dom inte vet är att det är ett jävla hån att skriva så.
I min gymnasieklass i Göteborg var jag hyfsat populär och hade polare, men i den pisshålan där jag gick i grundskolan vara jag från början till slut en outsider.
Ibland mobbad, ibland tolererad, men aldrig i mittfåran och aldrig populär.
Det löste jag genom att dra därifrån så fort det bara gick.
Allt det där är historia. Skitsamma nu.
Men inte fan var jag populärast i klassen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! Samma här! Kan det vara massmail de skickar ut, månne? *flinar*
Och på ren trots VÄGRAR jag att bli guldmedlem - vilka mail de än vägrar att låsa upp! Tar hjälp av min far istället (som har råd att vara guldmedlem), som får skicka privata mail och be dem maila mig direkt! Ful får man vara, men inte dum! ;)

Anonym sa...

Hey, jag var rankad som nr 14! Orättvist... ;)

Anonym sa...

Jag måste ha varit helt osynlig, för jag har inte fått något sådant i min inbox... he he he...

Fast iofs är jag redan guldmedlem, en av oss i familjen fick ju lov att skaffa ett "uppgraderat" konto för att kunna maila andra :)