10 april 2007

nyklippt igen.

Inget har symboliseratmin look så mycket som mitt hår. När jag klippte av mitt långa i november, så var det en del av en nystart. Nya uppdrag, annat nytt och nygammalt. Pigg, pånyttfödd och översvallande glad för alla komplimanger. Nu ett halvår senare är det vår. Det kan ingen stoppa. Men den positiva utvecklingen i livet gick i stå och det är trögt, trögt som det kan vara. Men igår sprang jag en rejäl runda och idag klippte jag mig igen. Resten...får dras med. Och något nytt gott har redan hänt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nyklippt säger du... Dags för ny bild igen då, kanske? ;)
Inte för att det är nåt fel på den du har... tvärtom! :)
Och du verkar ha hopp om livet igen. Skoj! :)

Anonym sa...

Nytt gott? :) Låter bra! Vill gärna veta ...

Anonym sa...

Skönt att läsa att du är mer uppåt.

Anonym sa...

Tänk vad en frisyr kan göra med en människa. Grattis/a