23 april 2007

Kryp in under din sten.

Haha, en skugga ur det förflutna dyker upp i bloggosfären och berättar att hon väntar på att "någon" som bloggar om manlighet och om sin icke-homofobi, antagligen snart kommer ut som bög.
Hon skriver att hon anade det första gången vi träffades att det var så det låg till.
Om det är ett sätt att göra sig rolig på min bekostnad, så är det helt vilsegånget.
Om jag föredrog män som partners framför kvinnor eller om jag hade förmågan att älska med både män och kvinnor, så vore det inte något som skulle störa mig.
Inte det minsta.
Det senare vore väl rent av en möjlighet, tänker jag.
All kärlek är bra kärlek.
Kryp in under din sten igen, pucko.

1 kommentar:

Agogo sa...

Ja, ibland undrar man om manligheten ligger i ens fördomar.

Skit i inskränkta dumskallar!