23 oktober 2006

Jag gör förstås helt fel.
Det jag borde göra är resa mig upp, gå ut genom den där dörren och åka iväg nånstans långt bort.
Tid har jag ju onekligen; men så regnar det och blåser och jag är där jag är.
Tror att efexoren skojar lite med mig.
Ibland är det upp, ibland ner och det är fan inga dåliga svängningar heller.
Terapin fick jag tjata mig till, men piller fick jag efter fem minuter.
Så prioriteras det i vården.
Hela tiden går jag omkring och tycker att det är fel att jag har tid att känna efter, när halva världen svälter.
Får inte riktigt ihop min ekvation där.
Men nu vill jag fan bli bra.
Vill skratta och skoja som ni andra gör.
Festa, softa och jobba, inte tvunget i den ordningen.
Gjorde ett relationstest. 99% impulsiv eller nåt.
Resten av resultatet gör att jag nog bepriper varför jag somnar och vaknar ensam.
Min kombi är svår att få ihop med nån annans.

Inga kommentarer: