30 maj 2006

Nä, posten om ålder blev nog inte så lyckad. kontentan skulle ju vara att det i slutändan inte hade nån betydelse för oss, men det gick visst att tolka lite hur som helst. Inser att det alldeles strax är ett år sen jag flyttade in i min lägenhet och separationen var gjord. Skall åtekomma till det då; ni ska få veta precis hur det kändes.

Bara en enda person frågade rakt ut varför i bådas närvaro. Rätt typiskt honom, han undrade och ville inte spekulera. Det var svårt att behöva formulera det inför nån annan, men nyttigt.
I exets närvaro, därtill.

Jag fascineras förresten över hur utlämnande en del är i sina bloggar och finner att jag, herr impuls själv, är kontrollerad i jämförelse. Sån vill jag vara också. Vissa tankar är bara mina egna, andra har jag ihop med någon. Men allt på den tredje nivån är ni välkomna att ta del av.
Därför att jag skyddar både mig och mina älskande och vänner.

Kom på en sak till som talar för min groda; hon är inte så jävla imponerad av mig.
Bra det.
Jag behöver vara på jorden.

Inga kommentarer: