22 mars 2006

Äntligen en ny dag!

Igår hade jag en skitdag. Men det repade sig framåt kvällen, särskilt efter att jag pratat med grodan, för hon gör mig alltid glad, är det inte konstigt? Nu är år två här, nyhetens behag är borta, jag har träffat nån som delvis gjort samma resa som jag och vi vet båda var vi är och lever realistiskt dag för dag. Man ska ju inte ta nån för givet hör jag, men det måste man väl ändå få till en del. Den man är tillsammans med måste man kunna räkna med, liksom. Älskar henne!

Ska ta revansch för springturen redan idag. Tammefan, saker ska åtgärdas med en gång.

Kommer att gå vidare jobbmässigt också. Så fort jag är uppe i heltid igen ser jag mig om efter nån ny utmaning.

Låg åtminstone i sängen ända tills klockan ringde. Och kaffet är hett och gott och jag ser solen stiga. Äntligen en ny dag!


Musik: "Äntligen en ny dag" - Nynningen

Inga kommentarer: