03 mars 2006

Fredag, sådär.

För tredje dagen i följd ligger det ett vitt täcke på marken när jag försiktigt öppnar mina ögon på glänt och kikar ut. För andra dagen i följd uteblir tidningen och det gör inte mitt humör ett dugg bättre. Idag ska jag jobba och sedan ta bussen till min älskling. Till er som hade synpunkter och tyckte att jag är allt för ombytlig kan jag bara säga att det är ny månad; ni har redan fel. Och jävlar anamma vad vi ska visa att ni har fel under månader som följer. Men ni som är glada för vår skull - och ni är mnga fler - får varsin sajberkram.
Dottern och fästmannen har köpt vigselring. Det där med att dom först skulle ha ett hyreskontrakt skippade dom.
Trevlig helg everybody.

Och Carlshamre går till Fi. Hm, jag kunde nog inte röstat på fi innan heller, eftersom jag tror att det vore bortkastat (och därmed indirekt en röst på kd eller så). Men en som tror att autism orsakas av trippelvaccin går det inte att rösta på. Bara så enkelt.

Musik: "I do I do I do I do I do" - Abba

Inga kommentarer: