01 februari 2006

Ordet.

Här kommer ni aldrig att få se bilder. I min blogg regerar ordet. Om ni frågar mig, så säger ett ord mer än tusen bilder. Tror ni mig inte, så kan ni ju försöka fotografera av lycka eller kärlek. Jo, nåt litet segment av lyckan eller kärleken kan man fånga, men, ja, tusen bilder räcker inte.
Min förälskelse i ordet är för tillfället en olycklig kärlek, även om vår relation förbättrats något på sistone.
Min sjukdom gjorde att jag tappade formuleringar och bokstäver, men det tycks som om dom kommer tillbaka i takt med att resten av mig förbereder sig för att landa på jorden igen.
Om två veckor.
Då.
Just nu vet jag inte om jag kommer att återvända till parken
eller om jag kanske ska prova att arbeta i en särklass;
jag och chefen diskuterar och undersöker för fullt.
Det kanju bli nåt annat också.
Vi får se.
Livet är spännande igen.

Inga kommentarer: