19 februari 2006

Måndag morgon


Långt efter att hennes bil startat och kört iväg hör jag hennes röst. Samma sak när jag kommer hem hem till lägenheten; hennes anda lever kvar här inne på något sätt.. Klart jag saknar, men det är ingen sorg, bara glädje och förhoppningsvis ses vi igen om två veckor. Vi får hålla kontakt per telefon och via msn. Ser inget problem egentligen. Klart det skulle vara roligare om hon bodde i huset bredvid, men nu gör hon inte det och det är ju hon eller ingen. Det ha varit en härlig helg och nu när det är måndag morgon och ljummet kaffe följer med mig in i dagsljuset, så känner jag att den energin som tankats i helgen räcker ända till nästa fredag. Livet kan vara väldigt bra.

Återkommer med kommentarer om partiledardebatten.

Klart att "Vi drar till Malmö (vem pro Bahia) med Simone Moren & Timbuktu är en mycket bra låt.

Och tack till prinsessan för att du tipsade om Sigge Eklund-boken. Den var verkligen bra.

Nu kan jag gå iväg till jobbet.



1 kommentar:

Anders sa...

Ja, den var verkligen bra. Gick ut starkt och tog sig verkligen mot slutet :)