25 december 2005

Nästa år.

Ok, nu börjar det. Läste att de flesta överdriver sin förmåga att klara saker på en vecka, men underskattar sin förmåga att klara saker på ett år. Så här kommer ett program för tiden framöver (som jag ber att få revidera efterhand). Jag skall (håll i er) på kort sikt komma ut ur depressionen och sköta min träning bra. På medellång sikt byta arbete och på lång sikt (mot slutet av året) springa marathon under fyra timmar och göra ett gott bidrag i valrörelsen i höst.
Sen har jag några hemliga målsättningar också.

3 kommentarer:

Mildamakter sa...

Det var inte illa det.

Jag har inte kommit längre än att jag ska hålla mig till mitt årliga nyårslöfte: Att inte springa New York marathon...tänk, jag har lyckats hålla det löftet vareviga år...visst ÄR jag duktig?... *flinar*

Anders sa...

Du är jätteduktg, milda!

Anders sa...

Tack, princess!