31 december 2005

Nedräkning, sort of och ny början.

Lägger separationen och alltför mycket alltför snabbt i ryggsäckens nedre fack och drar åt dragkedjan och sätter lås på. Där får det vara.
Jag vet att jag har det med, men jag behöver inte ta fram det till beskådan hela tiden.
Jag har sprungit det loppet nu och fått medalj, T-shirt och skavsår.

Fattar inga stora beslut angående nästa år, inte än. jo, jag ska springa dom där loppen. Jag ska börja jobba igen. Jag ska på ett eller annat sätt delta i valet, om dom vill ha mig vill säga (kan man ju inte vara säker på).

Jag skall baka mer och laga godare mat.

Någon får gärna runda hörnet och komma hit, men inget allvar nu, hellre drömmar. Verkliga förhållanden är så verkliga , så det får vänta.

Gärna fred på jorden också om det går att fixa.

Inga kommentarer: