06 oktober 2005

Köpte mig en pizza på hemvägen. Denna månaden har jag lite mer eller skall vi säga lite mindre lite pengar än förra, så jag unnar mig lyxen att inte mikra de infrusna resterna av pastarätten som jag och ungarna åt i torsdags. Pizza, alltså. Kebab- med blandad sås. På intensivspinningen spelade ledaren bara teknomusik. Blipbloppandet i öronen underlättar inte precis cyklandet. Men på slutet vid nedvarvningen spelade han i alla fall Di Leva. Tur det, så man fick känna livsandarna återvända. Äsch, så farligt var det inte.

Kalendern börjar fyllas, hösten är verkligen här. Föräldramöte i morgon på fyrans dagis och på tisdag i herr 14:s skola. Hoppas det blir bra möten med annat än sånt som man kan läsa själv på papper eller på en skärm . Och att kaffet inte är för svagt, det är nästan lika viktigt.

Inga kommentarer: