26 oktober 2005

Herr 14 beordrades att gå in i köket och diska, stackarn, han får allllllltid diska (kanske två gånger under hela hösten). Jag har fortfarande inte vågat gå ut för att titta hur där ser ut.
Vissa saker vill jag inte veta förrän jag måste.

Åååå, så fruktansvärt spännande det var på slutet. Och GAIS vann, men knappt. På söndag skall vi stå där på Landskrona IP och sjunga och heja. Tänk...tänk om dom går upp, så kul det skulle vara. I morgon är det sonen och Rörsjöstadens if. Vi har flyttat träningen inomhus nu. Inte för min skull, jag gillar hösten, men ungarna har börjat frysa. Så 18 ungar i skolans lilla bollhall, det blir som en blandning mellan ishockey och handboll. Så där lagom effektiv träning. Men kul har vi.

Har spelat in en skitbra skiva med låtar ur min samling. Skall ge den till nån.

Inga kommentarer: