11 oktober 2005

Fjortonåringen återhämtar sig och jag har lagat en jätteladdning chili, som jag tänker frysa in i två eller tre delar. Idag firade jag med ett halvt glas vin till maten, eftersom det varit en helt okej dag. Det går ju lite upp och ner. I morgon skall jag på fackmöte. Det är snart dags för förhandlingar.

Har bestämt mig för vad min bok skall handla om. Nu gäller det bara att skapa en struktur och dela in i kapitel och så skriv, skriv, skriv. Blir det inget denna gång heller, så, nähä, då var jag väl inte redo än.

Ett träningsprogram för halvkassa motionslöpare som kan träna hårt ena veckan och nästan inte alls nästa, sökes.

Saknar småpojkarna som fan. Jag vet att man vänjer sig, men när?

Jag lyssnar på Crosby, Stills, Nash & Young, nej förresten Neil är inte med. "Teach your children". Jo, tack, jag gör mitt bästa.

Inga kommentarer: