11 augusti 2005

Som om det skulle vara bättre för någon om man levde och led i ensamhet. Som om mina ungar skulle mån bättre av det. Tack, men för tio år sedan var jag där och gjorde det där. Och för bara några år sedan levde jag delvis i en lögn. Så har jag det inte nu, så skall jag inte ha det.
Jag skall möta möjligheterna och hoten när dom kommer. Jag skall skriva långa listor och föra noggrann kalender. Jag skall inte lova och inte kräva löften. Jag skall fatta besluten och ta konsekvenserna

På förekommen anledning gör jag denna deklaration.

Däremot skriver jag ingenting om Leijonborg idag. Kan istället skriva att Maria W var duktig i TV idag, men det är hon ju nästan alltid, så det är ju ingen nyhet.

Gick med ungarna till Malmö kogg, provade gitarrer i en musikaffär på vägen och kollade in fotbollströjor i en annan affär. En röd tröja som det står CARLSBERG på kostar 549 kronor.
Oh dear.

Inga kommentarer: