10 augusti 2005

Gummistövlar och shorts

Idag regnar det och Netto har extrapris på gummistövlar för barn. Jag sitter i shorts, som en som lever kvar i det förgångna, som en som inte bejakar förändringar. Jag välkomnar hösten i parken, men bävar lite inför mörkret; det är så jävla mörkt.

Fast jag vet at parkens ljus i lövsprickningen aldrig kan bli till om inte hösten är och vintern blir, så gör det mig inte lycklig. Varför kan jag inte vandra i andalusiska olivlundar då?
Det skulle alla vinna på.

Eniro vägrar helt plötsligt att ge mig egna uppgifter på deras webbsida, trots tidigare utfästelser.
Däremot står jag på exets nya adress. Hur kan det bli så?

Folkpartiets nya politik innebär mer hugg och slag, särskilt mot öpppna dörrar.

Vad är det förresten för vits att m och fp byter väljare med varandra?

Inga kommentarer: