29 juli 2005

40 +

Jo jag vet att jag inte är ett dugg yngre än jag är. Har man fyllt 40, så har man och skall man kanske inte blogga, utan mer ägna sig att klippa gräs och göra karriär.

Detta skrivet på förekommen anledning.

Det är ironiskt att jag som nästan alltid hävdar det goda i att vara vuxen och att barn är barn och inte kompisar, får höra hur fel, hur jävla Linda Skugge bloggandet skulle vara. Men det står jag ut med, jag har alltid gillat attt skriva och dtta är demokratiskt som bara den. Jag kan ta mig lika mycket plats som Per T Olsson, eller så. Dom vet vad dom gör i Kina när dom förbjuder internetanvändande. DDetta är demokrati.

Nu lägger jag mig i parken och läser.

Softish..om nu en man i min ålder får lov att använda såna uttryck.

Kanske skall jag läsa om "En flykting korsar sitt spår".

Inga kommentarer: